ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه های رسمی زبان روسی

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ساعت ۱۱:۴۶

دارالترجمه های رسمی زبان روسی

دارالترجمه های رسمی زبان روسی را می توانید در این بخش مشاهده فرمایید. این دفاتر تحت نظارت مستقیم دولتی بوده و با مجوز رسمی قوه قضائیه در شهرهای اعلامی فعالیت می کنند. فهرست حاضر بر اساس آخرین تغییرات مرکز اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه به طور مداوم بروزرسانی خواهد شد.

آخرین بروزرسانی: فروردین ۱۴۰۲

ردیفاستان/شهرمحدودهمترجم رسمیشماره دارالترجمهشماره تماس
۱تهرانخیابان آذربایجانمحمدمراد نجفی۷۴۳*****
۲تهرانفلکه دوم صادقیهوجیهه رضوانی۹۲۰*****
۳خراسان رضویمشهدحسن ایزانلو۶۷۶*****
۴تهرانقائم مقام فراهانیکریم قربان زاده۱۰۰۹*****
۵مازندرانبهشهرسیده صفورا قلعه بندی۱۲۳۸*****
۶تهرانخیابان مطهریعادله سلیمانپور چاری۶۷۲*****
۷تهرانچهارراه فرمانیهمنیژه امیری ویرثق
۳۶۲*****
۸تهرانونکرضوان حسن زاده۱۲۱۷*****
۹تهرانانقلابحسین غلامی
۷۸۱*****
۱۲تهرانانقلابعباس رهبر
۳۰۶*****
۱۳تهرانقلهکمصطفی فضلوی۱۲۶۶*****
۱۴خراسان رضویمشهدنعمت سلمان اصل۱۱۳۷*****
۱۵خراسان جنوبیبیرجندسعید فنجانی۱۲۳۷*****
۱۶تهرانمیدان توحیدرقیه علی بیگی۹۸۵*****

کلیه مترجمان رسمی زبان روسی پس از انجام ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان روسی، خدمات تائید وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه را انجام خواهند داد. کلیه مدارک هویتی شامل کارت ملی، شناسنامه یا مدارک تحصیلی شامل دانشنامه، ریزنمرات و اسناد دیگر در این مراکز قابل ترجمه است. شهروندان حاضر در استان تهران و کلیه شهرهای کشور می‌توانند به راحتی از این خدمات استفاده نمایند.


دارالترجمه های رسمی زبان روسی
زبان روسی از زبانهای رسمی سازمان ملل متحد و یکی از پرگویش ترین زبانهای زنده دنیا در قاره اروپاست. این زبان که به خانواده زبانهای اسلاوی تعلق دارد با خط ویژه سیریلیک نوشته می شود. کلیه اسناد سازمان ملل متحد، کنفرانس ها و نشست ها به زبان روسی ترجمه همزمان می گردد. در ایران به دلیل دیرینه ارتباطات سیاسی با کشورهای روس زبان آسیا میانه و کشور شوروی سابق، این زبان اهمیت زیادی دارد. ایران از طریق آبهای شمالی خود بخصوص دریای خزر با کشورهای روس زبان زیادی همچون روسیه و قرقیزستان تعاملات زبان روسی دارد. کشور روسیه از زمان قاجار در ایران فعالیت سیاسی داشته و امروزه ارتباطات با فدراسیون روسیه کاملاً قوی و پایدار می باشد. مترجمان زبان روسی در ایران به محوریت شهرهای تهران، مشهد و رشت اقدام به ارائه خدمات ترجمه تخصصی زبان روسی به طور رسمی می نمایند. در این گونه ترجمه ها زبان معیار روسی مدنظر بوده و با مهر قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امکان ارسال اسناد و مدارک برای کشورهای روس زبان دنیا وجود دارد.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات