ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لیست ۳۰۰۰ لغت پرکاربرد انگلیسی لانگمن

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ساعت ۱۷:۱۵

لغات انگلیسی را هوشمندانه یاد بگیرید.
میزان تکرار واژه، یادگیری زبان را سریع تر خواهد کرد.

لیست ۳۰۰۰ لغت پرکاربرد انگلیسی لانگمن را می توانید به رایگان از این قسمت دانلود نمایید. این لیست پرکاربردترین لغات زبان انگلیسی را در بر می گیرد. با فراگیری این واژگان گام بزرگی در فراگیری زبان انگلیسی خواهید برداشت.

لیست 3000 لغت پرکاربرد انگلیسی لانگمن

این لیست از سوی انتشارات معتبر لانگمن عرضه شده است. همانطور که از عنوان آن پیداست، حاوی سه هزار لغت پرکاربرد زبان انگلیسی می باشد. در ادامه به شرح این لیست خواهیم پرداخت.

معرفی لیست ۳۰۰۰ لغت پرکاربرد انگلیسی لانگمن

انتشارات لانگمن لیستی با نام Longman Communication 3000 را در دیکشنری Longman Dictionary of Contemporary English Online آورده است. این لیست حاوی ۳۰۰۰ وازه متداول زبان انگلیسی در هر دو بخش نوشتاری و گفتاری است که بر مبنای ۳۹۰ میلیون موجود در Longman Corpus Network آمده است.

بر این اساس، زبان آموز بجای اینکه تمامی واژگان را فرا بگیرد تنها کلمات مهم را می آموزد. ۳۰۰۰ لغت پرکاربرد انگلیسی بسیاری از نیازهای شما را تامین خواهد کرد. به عنوان نمونه وقتی می توانید واژه مهمی مثل absolutely را فرا بگیرید چرا بایستی کلمه گمنامی مثل chamomile را بیاموزید. به عبارت ساده تر اولویت در فراگیری واژگان مهمتر از یادگیری تصادفی است.

طبق اعلام لانگمن، ۳۰۰۰ لغت پرکاربرد انگلیسی نیاز شما در ۸۶ درصد موارد را مرتف خواهد کرد. فراموش نشود که یک واژه دارای معانی متعددی است که بایستی تمامی آنها را بر حسب اهمیت بدانید. به عنوان نمونه اگر واژه ای مانند as را فرا گرفته اید بایستی تمامی دامنه معنایی آن را مرور نموده و استفاده نمایید.

لیست 3000 لغت پرکاربرد انگلیسی

این لیست بسیار ساده و به ترتیب حروف الفبا تایپ شده است. ابتدای هر حرف زبان انگلیسی، کلمه مربوطه با رنگ آبی مشخص می باشد. در جلوی هر واژه نشانه W1 – W2 یا W3 نوشته که معنای زیر را دارد:

  • W1 جزء ۱۰۰۰ واژه پرکاربرد انگلیسی
  • W2 جزء ۲۰۰۰ واژه پرکاربرد انگلیسی
  • W3 جزء ۳۰۰۰ واژه پرکاربرد انگلیسی

گفته شده این لیست دامنه زبان نوشتاری و گفتاری را در بر می گیرد. زبان نوشتاری دقیق تر، رسمی و مبتنی بر فکر و اندیشه می باشد. در حالیکه زبان گفتاری معمولاً این جالت را نداشته و در لحظه و بصورت محاوره ای می باشد. فایل این لغات را می توانید از لینک زیر دانلود فرمایید.

دانلود ۳۰۰۰ لغت پرکاربرد انگلیسی

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (8 votes, average: 1,63 out of 5)

نظرات

    محمد حسین شیرافکن

    مرسی از لطفتون

    نصیری

    عالی

    Zahra Haidari

    بسیار عالی است