ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معرفی انتشارات دانشگاه آکسفورد Oxford University Press

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱۵ دی ۱۴۰۱، ساعت ۰۷:۰۵

در این مطلب سعی داریم به معرفی انتشارات دانشگاه آکسفورد Oxford University Press بپردازیم. انتشارات دانشگاه آکسفورد Oxford University Press یکی از قدیمی ترین انتشارات علمی و دانشگاهی در جهان است. این ناشر ارزشمند و بزرگ در سال ۱۵۸۶ میلادی در انگلستان تاسیس شد. دانشگاه آکسفورد انگلستان مالک این انتشارات بوده و از زیر مجموعه های آن می باشد.

لوگو انتشارات دانشگاه آکسفورد

انتشارات دانشگاه آکسفورد Oxford University Press بزرگترین ناشر دانشگاهی در جهان است. حضور بیش از ۶۰۰۰ کارمند باعث شده این مرکز توانایی تالیف، ترجمه و تولید بیش از چند هزار کتاب در سال را دارد. چاپخانه این انتشارات قابلیت چاپ انجیل و سایر کتابهای مقدس به زبان های محتلف دنیا را دارد. بیش از پانصد سال از آغاز به کار انتشارات دانشگاه آکسفورد Oxford University Press می گذرد و کتابهای ارزشمند متعددی به جای مانده است. اولین دفتر این ناشر در شهر نیویورک آمریکا به سال ۱۸۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون نیز دفاتر متعددی در دنیا خدمات و محصولات آن را ارائه می نماید.

معرفی انتشارات دانشگاه آکسفورد

این ناشر بزرگ، به چهل زبان زنده دنیا و در اکثر کشورهای جهان کتاب های خود را منتشر می نماید. کتابهای منتشر شده آن به زبان های انگلیسی، عربی، اسپانیایی، فرانسوی و … توزیع می شود. زبان آموزان، محققین زبان، پژوهشگران، اساتید دانشگاه، کتابداران و تمامی افراد جامعه می توانند از محصولات آن استفاده نمایند.

هر ساله گزارش فعالیت های این ناشر در وب سایت رسمی انتشارات دانشگاه آکسفورد در اختیار عموم قرار می گیرد. مطالعه این گزارش به درک رویه فعالیت آن کمک زیادی می کند.

گزارش سالیانه انتشارات دانشگاه آکسفورد

بخش های تحت پوشش این ناشر در زیر آورده شده است. کتاب های ترجمه شده، کتب تالیفی، آثار پژوهشی و سایر منابع علمی از جمله محصولات و خدمات علمی هستند.

  1. منابع دانشگاهی و تخصصی
  2. فرهنگ های واژگان
  3. آموزش
  4. مرکز آموزش زبان انگلیسی
  5. محصولات عمومی

به عنوان مثال در بخش فرهنگ های واژگان،دیکشنری آنلاین آکسفورد قابل استفاده است. این دیکشنری جامع زبان انگلیسی بیش از ۶۰۰ هزار مدخل دارد.در طول سالیان فعالیت مرکز زبان انگلیسی دانشگاه آکسفورد انگلستان تهیه و تدوین شده است.

صفحه دیکشنری آنلاین انتشارات دانشگاه آکسفورد

با عضویت در خبرنامه وب سایت این ناشر، می توانید آخرین اخبار کتاب های منتشر شده را دریافت نمایید. اقدام به خرید محصول نیز از طریق نمایندگی آن در ایران قابل انجام است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات

    کاوه

    عالی