ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بهترین اپلیکیشن های ترجمه برای موبایل

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱۰ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۲۹

امروزه دنیای اطراف ما را انواع محصولات فناوری اطلاعات و ارتباطات فرا گرفته است، لذا معرفی بهترین اپلیکیشن های ترجمه برای موبایل یک ضرورت برای فعالان این عرصه می باشد.تنوع محصولات ترجمه باعث شده است متقاضیان و افرادی که به ترجمه متون، ترجمه علائم و سایر موارد دیگر نیز دارند در سردرگمی کامل به سر ببرند.از این رو در این بخش قصد داریم بهترین اپلیکیشن های ترجمه برای موبایل را معرفی نمایید.

در این بخش به معرفی اپلیکیشن Duolingo می پردازیم. این برنامه کاربردی را می توانید از مخزن برنامه های اندروید در گوگل پلی دریافت نمایید.

 

اپلیکیشن ترجمه Duolingo

این اپلیکیشن علاوه بر استفاده به عنوان مترجم متن، قابلیت های بسیار زیادی برای آموزش زبان دارد. مهترین ویژگی این اپلیکیشن رایگان بودن آن است.زبان های اسپانیایی، آلمانی ، پرتقالی، فرانسوی ، ایتالیایی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و انگلیسی در این اپلیکیشن پوشش داده می شود. در این برنامه علاوه بر امکانات ترجمه، امکان فراگیری ۳۰ زبان زنده دنیا نیز فراهم شده است. وجود دیکشنری های متعدد در زبانهای مختلف اروپایی و پرکاربرد نیز خود نقطه قوت این برنامه محسوب می شود. با داشتن آن می توان علاوه بر یافتن برابرهای مناسب برای واژگان و اصطلاحات، زبان جدیدی را نیز به آسانی یاد گرفت.

Duolingo Learn Languages for free

با سپری کردن دروس موجود در این برنامه می توانید سطح خود را ارتقا دهید و به مرحله بعد آموزش راه یابید. اطلاعات تکمیلی را در این لینک مشاهده نموده و این اپلیکیشن ترجمه و آموزش زبان را دانلود نمایید. در بخش های قبلی برخی دیگر از برنامه های کاربردی در بخش ماشین های ترجمه را معرفی کرده بودیم. با دلیل گستردگی بسیار زیاد سیستم عامل اندروید تعداد این سری برنامه های کاربردی بسیار زیاد است. در بخش های بعدی نیز تلاش داریم اپلیکیشن Application های کاربردی دیگری را نیز به شما معرفی نماییم.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات