ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معرفی روزنامه ایران دیلی IranDaily

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ساعت ۰۵:۱۵

در این پست به معرفی روزنامه ایران دیلی IranDaily می پردازیم. ایران دیلی روزنامه ای انگلیسی زبان است که در ایران و به مرکزیت شهر تهران چاپ می شود. این روزنامه با هدف پوشش اخبار به زبان انگلیسی و برای ساکنین خارجی مقیم ایران منتشر می گردد. روزنامه IranDaily متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران است. این موسسه که از مراکز رسانه ای وابسته به دولت است با متولی گری خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) هدایت می شود.
طبق اساسنامه موسسه ایران، این ارگان غیرانتفاعی و غیر دولتی است. فعالیت موسسه ایران در خصوص امور رسانه و چاپ نشریات می باشد. این موسسه در سال ۱۳۷۳ تاسیس شده و دارای نشریات متعددی به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی است.
موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران

طبق اساسنامه افراد زیر هیئت امنای موسسه ایران را تشکیل می دهند:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (رئیس هیئت ‌امنا)
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی
رئیس ‌دفتر رئیس‌جمهور ایران

مدیران اسبق این موسسه از سال ۱۳۸۵ به بعد افرادی هم چون آقای کاوه اشتهاری، علی اکبر جوانفکر و حسین حنیف ستاریان بوده اند. از مرداد ماه ۱۳۹۲ تاکنون نیز آقای محمدتقی روغنی ها مدیر مسئولی این موسسه را برعهده دارد.

روزنامه مغتبر ایران، روزنامه الوفاق به زبان عربی و روزنامه ایران دیلی IranDaily به زبان انگلیسی از جمله مهترین نشریات تحت نظارت موسسه ایران هستند.

روزنامه ایران دیلی IranDaily

روزنامه ایران دیلی از خرداد ۱۳۷۶ برابر با می ۱۹۹۷ انتشار روزانه خود را آغاز نموده است. این روزنامه نخستین روزنامه تمام رنگی در ایران بوده و در ۱۲ صفحه هر روز صبح منتشر می شود. صفحات این روزنامه در حال حاضر با عناوین زیر هستند:

  1. صفحه اول
  2. National
  3. International
  4. Domestic Economy
  5. TSE & Global Economy
  6. Cultural Heritage and Environment
  7. Health
  8. Science & Technology
  9. Society
  10. Entertainment
  11. Sports
  12. Art & Culture

علاوه بر انتشار روزنامه به صورت کاغذی، وب سایت روزنامه ایران دیلی IranDaily نیز امکان دانلود نسخه الکترونیکی PDF آن را نیز فراهم نموده است.

نسخه پی دی اف ایران دیلی

این روزنامه را می توانید در وب سایت روزنامه ایران دیلی IranDaily به صورت آنلاین و به رایگان مطالعه نمایید. علاوه بر مطالب مفید این روزنامه، مقالات متعددی در وب سایت آن منتشر می شود. موضوعات این مقالات شامل مواردی هم چون، آفریقا – آسیا – خاورمیانه – اقتصاد  علم و سایر موارد دیگر است.

یکی از امکانات دیگری که در وب سایت آن قرار دارد، گزینه IranDaily RSS است. با امکان RSS می توانید آخرین اخبار را با استفاده از تکنولوژی RSS و ابزارهایی همانند افزونه Slick RSS در مرورگر گوگل کروم به صورت اتوماتیک دریافت نمایید.

IranDaily-RSS

مطالعه این روزنامه برای یادگیری زبان انگلیسی نیز از جنبه وجود مقالات متنوع ارزشمند است. زبان آموزان انگلیسی می توانند با مطالعه مطالب آن قدرت واژگان انگلیسی و مهارت خواندن خود را نیز تقویت نمایند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات

    بهمن نوعدوست

    Marhabaبسیار روزنامه جامعی است.
    آرشیونیمه دوم۱۳۸۵ نیازمندمه.

      عصر زبان

      با سلام
      با دفتر روزنامه در ارتباط باشید.
      موسسه عصر زبان