ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معرفی سایت لیسینینگ lyricstraining

تاریخ انتشار: 

معرفی سایت لیسینینگ lyricstraining

معرفی سایت لیسینینگ lyricstraining را به عنوان یکی از بهترین منابع تقویت شنیداری Listening برای امروز در نظر گرفته‌ایم. با تیم مدرسان حرفه‌ای عصر زبان همراه باشید تا با این منبع فوق العاده آموزشی آشنا شوید.

به طور معمول در یادگیری هر زبان خارجی شش بخش بایستی یاد گرفته شود. این موارد که در زیر مشخص شده اند، شاکله اصلی و ساختمان زبان فرد را تشکیل می دهند:

  1. واژگان vocabulary
  2. دستور زبان Grammar
  3. مهارت شنیداری Listening
  4. مهارت گفتاری Speaking
  5. مهارت خواندن Reading
  6. مهارت نوشتن Writing

اگر برایتان سئوال پیش آمده است که چرا این مهارتها را به این ترتیب نوشته ایم، باید پاسخ دهیم که واژگان و دستور زبان دو بال فرد برای پرواز در آسمان آن زبان خارجی هستند و چهار مهارت هم پرهای آن بالها حساب می شوند. از طرفی اولویت توجه به این مهارتها نیز حائز اهمیت است. طبق اعلام کارشناسان علوم آموزشی، مهارت شنیداری ۴۰ درصد، صحبت کردن ۳۵ درصد، مهارت خواندن ۱۶ درصد و مهارت نوشتاری ۹ درصد زمان استفاده یک فرد از زبان را به خود اختصاص می دهند.

آموزش خصوص Listening IELTS
حرفه‌ای، ارزان و مفید به صورت مجازی


در این مطلب که معرفی سایت لیسینینگ lyricstraining می پردازیم، توجه ما به بخش شنیداری Listening معطوف شده است. یکی از راه های تقویت مهارت شنیداری، استفاده از آهنگ هایی است که در آن زبان خارجی خوانده شده است. آهنگ ها علاوه بر این جنبه تفریحی و لذتبخش دارند، می توانند بازتاب زبان خارجی روز نیز باشند.

وب سایت بسیار معتبر Lyrics Training با پوشش بیش از ۱۳ زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی تلاش دارد، با روشی بسیار مفید و کارامد زبان را به شما آموزش دهد.

ابتدا با کلیک بر روی گزینه زیر وارد وب سایت این گروه می شوید. پیش از کلیک کردن حتماً مطالب آموزشی این صفحه را تا انتها مطالعه کنید.


پس از ورود به این سایت در بالای صفحه مشابه عکس زیر بخش های مختلفی برای انتخاب مشخص شده‌اند.

آموزش استفاده از سایت lyricstraining

پس از انتخاب ژانر موسیقی و زبان می توانید از قسمت عضویت و ورود نیز استفاده کنید. اگر تمایل دارید امکانات بیشتری در تقویت مهارت شنیداری Listening خود برای آزمونهایی همچون تافل، آیلتس و غیره را داشته باشید پیشنهاد می کنیم در سایت عضو شوید.

موزیک‌های برتر در قسمت Top Lyrics و مواردی که تازه به سایت اضافه شده‌اند در بخش New Lyrics قابل مشاهده هستند. اگر قصد دارید مهارت شنیداری زبان انگلیسی خود را تقویت کنید بعد از انتخاب زبان انگلیسی و یکی از موزیکها با صفحه زیر روبرو خواهید شد.

انتخاب سطح زبان در سایت lyricstraining

شیوه آموزش در سایت تقویت شنیداری LyricsTraining روش کار به این صورت است که زبان‌آموز به یک موسیقی گوش داده و بایستی کلمات جا افتاده را در کادر در نظر گرفته شده وارد کند. در این صفحه بایستی ابتدا از بین گزینه‌های beginner مبتدی، intermediate متوسط، Advanced پیشرفته و خبره Expert یک گزینه را انتخاب کنید. در مهارت شنیداری مبتدی بایستی ۱۰ درصد کلمات آهنگ را وارد کنید، در بخش متوسط ۲۵ درصد، پیشرفته ۵۰ درصد و خبره تمامی متن آهنگ را بایستی در کادر وارد کنید. بعد از آن وارد صفحه زیر خواهید شد.

صفحه عضویت در سایت تقویت شنیداری با موزیک

در این صفحه اگر تمایل دارید که در سایت عضو شوید گزینه Create a free account و در غیر اینصورت گزینه Maybe Later را انتخاب خواهید کرد. توصیه می کنیم حتماً به صورت سطح به سطح موزیک‌ها را گوش دهید. اگر ابهام یا پرسشی داشتید با استفاده از فرم زیر با ما در میان بگذارید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات

    YALDAA

    سلام وقت بخیر
    من عضو شدم ولی یه اهنگ رو که کار میکنم اهنگ بعدی دیگه نمیتونم کلمات رو وارد کنم
    هرکار میکنم نمیشه
    مطمئن هستم که کلمات رو درست وارد کردم
    و اهنگ اول رو هم بدون غلط انجام دادم
    ایا محدودیت داره یا باید هزینه پرداخت کنیمجایی ننوشته اخه که باید تبدیل به پریمیوم بشه؟؟؟؟؟؟؟؟مشکل چیه

      عصر زبان

      با سلام
      به دلیل محدودیت سایت است. مجدد انجام دهید.
      پشتیبانی موسسه عصر زبان