ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معرفی پنج نرم افزار رایگان ترجمه

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۱۳:۴۰

در این مطلب به معرفی پنج نرم افزار رایگان ترجمه می پردازیم. این نرم افزارها قابلیت ترجمه متون، چت و ایمیل را از انگلیسی به تعداد زیادی زبان دارا هستند. تمامی این نرم افزارهای ترجمه کاملاً رایگان بوده و برای نصب بر روی ویندوز در دسترس هستند.
نرم افزارهای رایگان ترجمه قابلیت ها زیادی دارند از جمله اینکه قادر هستند متون و اسناد را به بیش از ۳۵ زبان زنده دنیا ترجمه کنند. ترجمه های ترجمه کار شما را ساده تر و سریعتر از گوگل ترنسلیت، یاهو بلفیش و مترجم مایکروسافت انجام می دهند. اگر قصد ترجمه از انگلیسی به فرانسوی، روسی، چینی، ژاپنی، کره ای و بسیاری زبان های دیگر را دارید این ابزارها بسیار مفید خواهند بود.
در لیست زیر پنج مورد از بهترین مترجم های ترجمه را مشاهده می کنید:

King Translate

King Translate

King Translate یک نرم افزار رایگان ترجمه برای نصب بر روی کامپیوتر است. با کمک این نرم افزار مترجم، می توانید متون، اسناد و کلمات مدنظر خود را به بیش از صد زبان زنده دنیا ترجمه نمایید. روند ترجمه در این نرم افزار بسیار سریع و راحت انجام می شود. اگر نیاز به یک مترجم خوب دارید این نرم افزار گزینه بسیار مناسبی است.

 

QTranslate

QTranslate

Qtranslate نرم افزاری رایگان برای نصب بر روی ویندوز است. این مترجم مبتنی بر گوگل ترنسلیت، مترجم مایکروسافت و یاهو بلفیش است. کافی است متن موردنظر خود را تایپ نموده و سپس دکمه شروع را فشار دهید. اگر به دنبال ترجمه ارزان و سریع هستید این نرم افزار بهترین گزینه است.

 

LangOver

LangOver

LangOver یکی دیگر از نرم افزارهای ترجمه برای نصب بر روی کامپیوتر خانگی است. به کمک این برنامه به راحتی می توانید متون خود را به زبان های متعددی ترجمه کنید. با فشار دادن دکمه F10 بر روی کیبود خود به راحتی می توانید کار را آغاز کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی و مناسب است.

 

English to French Translator

English to French Translator

English to French Translator نرم افزاری برای ترجمه ایمیل ها، چت ها، نامه ها و محتوای اینترنتی است که از انگلیسی به فرانسوی قادر به ترجمه است. دو گزینه پیش روی شماست:
ترجمه انگلیسی به فرانسوی
ترجمه فرانسوی به انگلیسی
کار با این برنامه بسیار ساده است و کافی است تنها دکمه Translate را فشار دهید.

 

Lingoes Translator

Lingoes Translator

Lingoes Translator برنامه ای چندزبانه و رایگان است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی متون خود را ترجمه کنید. این برنامه کاربردی قادر به ترجمه کلیه متن ها به آلمانی، روسی، ایتالیایی و انگلیسی است. تنها کافی است متن موردنظر را تایپ کنید ، سپس زبان موردنظر را انتخاب کنید تا روند ترجمه آغاز شود. معرفی پنج نرم افزار رایگان ترجمه برای آشنایی با قابلیت های ماشین ترجمه مفید می باشد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات