ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مواد امتحانی مجموعه زبان انگلیسی ارشد ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۱۰ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۳:۴۵

مواد امتحانی مجموعه زبان انگلیسی ارشد ۱۳۹۸ را برای این بخش در نظر گرفته ایم. دروس امتحانی در گروه زبان انگلیسی به قرار زیر است:

مجموعه زبان انگلیسی از زیرشاخه های علوم انسانی در آزمون سال ۱۳۹۸ است. تمامی هر سه گروه زبان انگلیسی در این مجموعه قرار دارد:

  1. آموزش زبان انگلیسی
  2. زبان و ادبیات انگلیسی
  3. مترجمی زبان انگلیسی

در رشته های مجموعه زبان انگلیسی تمامی هر سه رشته دارای دو ماده امتحانی با ضریب مجموع پنج هستند. به طور کلی چهار ماده امتحانی برای این مجموعه در نظر گرفته شده است:

  1. زبان عمومی(انگلیسی)
  2. زبان تخصصی(آموزش زبان انگلیسی)
  3. زبان تخصصی(زبان و ادبیات انگلیسی)
  4. زبان تخصصی(مترجمی زبان انگلیسی)

مواد امتحانی مجموعه زبان انگلیسی ارشد 1398

برای هر رشته دو درس در نظر گرفته شده است. یکی از دروس ضریب سه و درس دیگر ضریب دو دارد. به عبارت دیگر درس زبان عمومی(انگلیسی) ضریب دو و درس زبان تخصصی ضریب سه دارد. به طور خلاصه داوطلبان بایستی در هر رشته درسهای زیر را در روز آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ پاسخ دهند.

رشته آموزش زبان انگلیسی = زبان عمومی(انگلیسی) ضریب دو – زبان تخصصی(آموزش زبان انگلیسی) ضریب سه

رشته زبان و ادبیات انگلیسی = زبان عمومی(انگلیسی) ضریب دو – زبان تخصصی(زبان و ادبیات انگلیسی) ضریب سه

رشته مترجمی زبان انگلیسی = زبان عمومی(انگلیسی) ضریب دو – زبان تخصصی(مترجمی زبان انگلیسی) ضریب سه

برای هر کدام از دو درس زبان عمومی و زبان تخصصی کتابهایی معرفی شده اند. در پست های بعدی با این کتب آشنا شوند. طبق آئین نامه سازمان سنجش آموزش کشور در برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته، تمامی سئوالات در یک دفترچه درج می گردد.

در سال ۱۳۹۷ آزمون این مجموعه در هر رشته دارای ۱۲۰ سئوال بوده است. ۶۰ سئوال در بخش زبان عمومی(انگلیسی) و ۶۰ سئوال نیز در بخش زبان تخصصی هر رشته طرح شده بود. تمامی سئوالات چهارگزینه ای بوده اند و نمره منفی نیز داشته است. مدت ۱۵۰ دقیقه برای پاسخگویی به این ۱۲۰ سئوال در نظر گرفته شده بود. به کلیه داوطلبان عزیز توصیه اکید می شود مواد امتحانی مجموعه زبان انگلیسی ارشد ۱۳۹۸ را به طور دقیق و بر مبنای منابع پیشنهادی مطالعه نمایند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات