ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نرم افزار رایگان Foxit PDF Reader

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲ شهریور ۱۳۹۹، ساعت ۱۳:۰۹

دانلود رایگان نرم افزار خواندن فایل پی دی اف PDF Foxit Reader بخشی است که برای این پست در نظر گرفته ایم. این نرم افزار کاملاً رایگان بوده و دارای مزایای بیشماری است. توصیه می کنیم تا انتهای متن همراه باشید. فرمت پی دی اف یکی از مهمترین و متداول ترین فرمت های کامپیوتری است. این فرمت قابلیت های فراوانی دارد که آن را بسیار همه گیر کرده است. مترجمان همیشه با این مسئله روبرو خواهند بود.

معرفی نرم افزار PDF Foxit Reader

برای بازکردن فایل های PDF نیاز به نصب نرم افزارهای خواندن یا PDF Reader  بر روی کامپیوتر است. نرم افزارهای متعددی برای این کار وجود دارد که معروفترین آن Adobe PDF Reader است. این نرم افزار در عین داشتن قابلیت های خوب به دلیل حجم بالا، پولی بودن و درگیر کردن رم سیستم توصیه نمی شود. جایگزین بسیار خوبی که برای این کار پیشنهاد می کنیم استفاده از برنامه رایگان PDF Foxit Reader است.

قابلیت های نرم افزار:

  • رایگان بودن
  • حجم کم
  • قابلیت های فراوان
  • بروزرسانی رایگان
  • داشتن نسخه های متعدد
  • مناسب برای کار مترجمان
  • قابلیت عکس برداری
  • قابلیت درج نکته و یادداشت

راهنمای کار با نرم افزار PDF Foxit Reader

پس از نصب نرم افزار و باز کردن آن با صفحه ای مشابه زیر روبرو خواهید شد.

نرم افزار PDF Foxit Reader صفحه اول

توصیه می کنیم پس از باز کردن برنامه در اولین بار، دو کار زیر را انجام دهید.

۱ – وارد منوی Help شوید و گزینه Set to default PDF Reader را کلیک کنید. با این کار، این نرم افزار به صورت پیش فرض برای فایل های پی دی اف شما استفاده خواهد شد.

۲ – وارد منوی Help شوید و گزینه Check for Updates را کلیک کنید. با این کار آخرین بروزرسانی های برنامه برای شما نصب می شوید.تصویر زیر را ببینید.

نرم افزار PDF Foxit Reader صفحه آپدیت

در صورتی که بروزرسانی جدید وجود داشته باشد همانند تصویر نواری پر می شود. پس از پر شدن در صورت نیاز بایستی روی گزینه Install کلیک کنید تا عملیات نصب نیز انجام شود. پس از این کار برنامه به طور کامل آماده استفاده است. دانلود رایگان نرم افزار خواندن فایل پی دی اف PDF Foxit Reader برای مترجمان، افراد تایپیست و کسانی که با کامپیوتر کار می کنند، اکیداً توصیه می شود.جهت دانلود PDF Foxit Reader بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود PDF Foxit Reader

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 2,00 out of 5)

نظرات