ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نصب بسته زبان آفیس Language Pack

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۳۰ تیر ۱۳۹۹، ساعت ۱۱:۴۸

نصب بسته زبان آفیس Language Pack

نصب بسته زبان آفیس Language Pack را برای آموزش امروز مترجمان عزیز در نظر گرفته ایم. نصب این افزونه می تواند بسیاری از نیازهای شما در بخش ویرایش، رفع غلط های املایی و تایپی را بر طرف نماید؛ این افزونه بی شک باعث افزایش سرعت و دقت کار شما خواهد شد.

معرفی بسته زبان فارسی مایکروسافت آفیس

یکی از امکانات بسیار جالب توجه نرم افزار آفیس در نسخه ۲۰۱۹ امکان افزونه بسته های زبانی Language Pack می باشد. شرکت مایکروسافت با پشتیبانی از زبان فارسی Persian امکان بهره مندی از این افزونه Add-in را برای کاربران ایرانی خود فراهم نموده است.

کافی است بر روی لینک زیر کلیک نموده و بسته را از وب سایت رسمی مایکروسافت آفیس Microsoft Office دانلود نمایید. لازم به ذکر است این بسته بر روی نرم افزار آفیس نسخه ۶۴ بیتی x64 قابل نصب می باشد.


بعد از ورود به صفحه نصب بسته زبان آفیس Language Pack در سایت مایکروسافت با صفحه زیر روبرو خواهید شد.

Install the Persian (Farsi) Language Pack web page

توجه داشته باشید که گاهی مواقع این وب سایت امکان دانلود برای کاربران داخل ایران را مسدود می کند که بایستی با آی.پی دیگری وارد شوید. مطابق تصویر بر روی دکمه Download کلیک کنید تا بسته برای شما دانلود شود. پس از بارگیری، کافی است بر روی فایل نصبی کلیک کنید تا مراحل نصب به طور اتوماتیک انجام شود. پس از نصب، کلیه نرم افزارهای مجموعه آفیس بر روی سیستم کامپیوتری شما به بسته زبانی فارسی مجهز خواهند شد.


روش نرم افزاری اصلاح ایرادات تایپی در ورد ۲۰۱۹

حالا که برنامه آفیس شما مجهز این بسته شده است هر بار که مشابه تصویر زیر واژه ای را به اشتباه درج کنید، برنامه اتوماتیک با درج خط زیر کلمه آن را مشخص می کند.

رفع اشکالات تایپی در نرم افزار آفیس 2019

اگر بر روی کلمه مربوطه کلید راست Right Click کنید لیست پیشنهادی آفیس ورد را خواهید دید. مثلاً برای کلمه “تایپ” که اشتباهاً تایپ شده است پیشنهادات بالا را داده است. اگر کلمه ای را درست نوشته اید و برنامه آن را علامت گذاری کرده است می توانید از یکی دو گزینه زیر استفاده کنید:

  • ignore All  – صرفنظر کردن از تمامی این دسته اشتباهات
  • Add to Dictionary – اضافه کردن آن واژه به دیکشنری آفیس

 به مترجمان عزیز توصیه می شود همیشه از آخرین نسخه نرم افزار مایکروسافت آفیس برای کار تایپ استفاده نمایید. 

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (7 votes, average: 2,29 out of 5)

نظرات

    امیر

    ممنون از راهنمایی . کوتاه , کامل و مفید . سپاس گذارم . اگر میتوانستید دانلود برنامه را هم مستقم میگذاشتید خیلی خوب میشد