ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمونه سئوالات انگلیسی دهم

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۳ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۴:۲۹

نمونه سئوالات انگلیسی دهم، چند نمونه از بهترین آزمونهای پایان ترم یا پایان سال را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این بخش که به طور رایگان و برای دانش‌آموزان دهم و داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۱ آماده شده است، امکان دانلود این فایل‌ها به رایگان فراهم شده است. توصیه اکید می‌کنیم جهت کسب آمادگی بهتر و حفظ انگیزه خود، حتماً پیش از اقدام به حل نمونه سئوالات، معرفی کتاب زبان انگلیسی پایه دهم را مطالعه کرده و کتاب خود را مرور کنید.

نمونه سئوالات انگلیسی دهم

راهنمای مرور کتاب زبان دهم

نمونه سئوالات انگلیسی دهم بعد از این مفید خواهد بود که کتاب را مرور کرده باشید. دهمی‌های عزیز برای مرور کتاب درسی خود بایستی به چند نکته مهم دقت داشته باشند. اول اینکه، دانش‌آموزان موفق افرادی هستند که مطالب درسی را در طول سال تحصیلی یاد می‌گیرند. هرگز نباید توقع داشته باشید که بتوانید حجم انبوهی از مطالب را در یک شب به خاطر بسپارید. دوم اینکه، زبان انگلیسی به دلیل داشتن حجم انبوهی از واژگان و نکات گرامری، بسیار فرّار بوده و خیلی زود از خاطرتان خواهد رفت؛ به همین خاطر حتماً پیش از امتحانات چندین نوبت کتاب را از ابتدا مرور کنید.

چطور زبان دهم را ۲۰ بگیریم؟

حجم مطالب کتاب زبان انگلیسی دهم بسیار مفید است؛ به طوری که به اذعان بسیاری از کارشناسان و معلمان زبان در مدارس، امکان گرفتن نمره ۲۰ در این درس به راحتی امکان‌پذیر است. توصیه می‌کنیم حتماً در ابتدای سال تحصیلی یک دفترچه لغات برای خود تهیه کنید. تمامی واژگان مهم را یادداشت کرده، شیوه تلفظ و معنای دقیق آنها را بدانید. نکات گرامری ذکر شده در طول کتاب را با ماژیک هایلایت علامت‌گذاری کنید. علاوه بر اینها، حتماً تمامی تمرینات کتاب درسی را خودتان انجام داده و پاسخ‌های صحیح را از معلم خود بپرسید. در انتها فراموش نکنید که تمرین و تکرار راز تسلط به زبان انگلیسی خواهد بود.

دانلود فایل نمونه سئوالات انگلیسی دهم

از طریق لینک‌های زیر می‌توانید به رایگان و در قالب فایل PDF سئوالات را دریافت کنید. اگر دستگاه چاپگر در منزل دارید سعی کنید نمونه سئوالات را چاپ کنید و پاسخ دهید؛ در غیر اینصورت، فایل را بر روی سیستم کامپیوتری خود یا تبلت و گوشی باز کرده و بر روی برگه‌ای جداگانه، پاسخ‌ها را یادداشت کنید. در انتها و با مراجعه به کتاب درسی سعی کنید پاسخ‌های صحیح را پیدا کنید. حتماً پس از امتحان، نکات ندانسته و مهم را در دفترچه نکات خود یادداشت کنید.

دانلود فایل نمونه سئوال شماره یک زبان دهم

دانلود فایل نمونه سئوال شماره دو زبان دهم

دانلود فایل نمونه سئوال شماره سه زبان دهم

دانلود فایل نمونه سئوال شماره چهار زبان دهم

شیوه طراحی سئوالات امتحانی زبان

معلمان عزیز معمولاً از روشهای مختلفی در طراحی سئوالات استفاده می‌کنند؛ اما روشهای وصل کردنی Matching، پرکردنی Gap Fill و چند گزینه‌ای Multiple Choice از مرسوم‌ترین آنها هستند. در برگه‌های امتحانی زبان انگلیسی مدارس استفاده از تصاویر نیز بسیار معمول است.

استفاده از تصاویر در طراحی سئوالات زبان

اگر همچنان برای کار بر روی نمونه سئوالات، پرسشی در ذهن شما باقی مانده است، از طریق فرم زیر با ما در میان بگذارید. همکاران و مدرسان عصر‌زبان آمادگی پاسخگویی رایگان به ابهامات شما را دارند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 2,00 out of 5)

نظرات