ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نه کتاب ترجمه شده که ارزش مطالعه را دارند!

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ساعت ۰۹:۳۹

قصد داریم در این خبر،نه کتاب ترجمه شده که ارزش مطالعه را دارند،به شما معرفی کنیم.امروزه بی شک کسی نیست که از آمار پایین سرانه مطالعه در کشور ایران اطلاع نداشته باشد یا لااقل مطلبی نشنیده باشد.قبلاً باز مطالعه کتاب های تالیفی نویسندگان ایرانی و کتاب های ترجمه شده مترجمان در کشور بسیار داغ بود،اما به دلیل مشغله های دنیای امروز،مشکلات فرهنگی،اشاعه ابزار دیجیتال و از همه مهمتر،اهمیت ندادن افراد به مطالعه کتاب،خواندن کتاب های ترجمه شده و حتی تالیفی جایی را در برنامه روزانه افراد ندارد.

یکی از راه های مناسب برای اشاعه فرهنگ مطالعه راه اندازی کلوپ های مطالعه است.کافی است در بین دوستان خود را گروه ای را به هر شکلی که تمایل دارید،اعم از دیجیتالی و یا حضوری ایجاد نمایید و با تهیه چند کتاب،به طور چرخشی آنها را بین اعضاء گروه رد و بدل نمایید.به این ترتیب علاوه بر کاهش هزینه های خرید،انگیزه بیشتری برای مطالعه ایجاد می گردد.

نه کتاب ترجمه شده

لیست زیر نه کتاب ترجمه شده ای هستند که ارزش مطالعه را داشته و برای شروع مناسب هستند.البته ممکن است در لحظه ارائه این خبر،برخی از آنان هنوز وارد بازار نشده باشند. نه کتاب ترجمه شده را حتماً مطالعه کنید. خصوصاً به مترجمان ادبی فعال در حوزه ترجمه کتاب و مجلات این پیشنهاد را با تاکیدی بیشتری عنوان می کنیم.

The Story of My Teeth نوشته Valeria Luiselli

Ambiguous Adventure نوشته Cheikh Hamidou Kane

The Truth About the Harry Quebert Affair نوشته Joël Dicker

The End of Days نوشته Jenny Erpenbeck

Signs Preceding the End of the World نوشته Yuri Herrera

Parade نوشته Shūichi Yoshida

Blood Brothers نوشته Ernst Haffner

Bonita Avenue نوشته Peter Buwalda

The Physics of Sorrow نوشته Georgi Gospodinov

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات