ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ویژگی هوشمند ترجمه گوگل برای خواندن متن ترجمه شده

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۴ تیر ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۵۵

ترجمه گوگل یا همان Google Translate دارای ویژگی های پنهان و جذابی است که نشان از حرفه ای بودن این کمپانی عظیم دارد. علیرغم اینکه سرویس ترجمه گوگل کیفیت لازم را در ترجمه متون ندارد و در بسیاری از مواقع جملات و برابرهای اشتباهی را ارائه می دهد.

ترجمه گوگل

اما این ویژگی قابل ستایش است.وقتی عبارت یا جمله ای را برای ترجمه وارد می کنید می توانید با کلیک بر روی آیکون بلندگو دستور خواندن آن جمله یا عبارت را به گوگل بدهید.سرعت خواندن توسط ربات گوگل زیاد می باشد و مجبور می شوید مجدد این دکلمه را بزنید.برنامه این بار با کمک کردن سرعت خواندن متن شما را در فهمیدن آن کمک می نماید.

این ویژگی هوشمند برای خواندن متن ترجمه شده از ویژگی های خوب این سرویس می باشد.جهت استفاده از این خدمات به آدرس زیر مراجعه نمایید.

translate.google.com

شرکت گوگل که کار خود را از اواخر قرن بیستم میلادی آغاز کرد همیشه توجه ویژه ای به مقوله زبان داشته است. سرویسهای این شرکت بر بستر وب چهار بُعد متن، صوت، تصویر و ویدئو را در بر می گیرد. اگر سری به این موتور جستجوی بزرگ زده باشید حتماً صفحه ابتدایی نتایج جستجوی آن را مشاهده کرده اید.

صفحات نتایج ترجمه گوگل

همانطور که ملاحظه می کنید، مترجم گوگل Google Translate مطابقت کامل را با موتور جستجوی این شرکت دارد. در واقع گوگل تلاش کرده است سرویسهای خود را یکپارچه سازد. در این روش علاوه بر اینکه برای کلمه یا عبارت جستجو شده نتایج مربوطه نمایش داده می شود سرویس مترجم نیز فعال خواهد بود.

تصاویر، نقشه ها، ویدئو ها و سایر نتایج نیز در یک بستر یکسان در معرض دید کاربر قرار دارد. ضمن اینکه شرکتها عمدتاً تلاش دارند سرویسهای خود را مطابق با نیاز افراد مددجو نیز هماهنگ سازند. بسیاری از افرادی که قابلیت خواندن را ندارند نیز از این برنامه ها بهره خواهند برد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات