ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پنج اپلیکیشن برتر ترجمه برای موبایل

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۰ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۱۳:۳۶

پنج اپلیکیشن برتر ترجمه برای موبایل از سوی AndroidPit معرفی شد. طبق بررسی و اعلام این وب سایت موبایلی،اپلیکیشن های زیر برای استفاده در خصوص ترجمه دارای ارزش بالایی تشخیص داده شده است:

  • Language Translator
  • PONS
  • Translate voice
  • iTranslate
  • Google Translate

پنج اپلیکیشن برتر ترجمه برای موبایل

این اپلیکیشن ها با توجه به آمار Google Pay دارای بیش از میلیون ها بار دانلود بوده و رتبه های رضایتمندی بالایی را دریافت کرده اند. جهت مطالعه جزئیات و ویژگی های آنها می توانید به لینک خبر مراجعه فرمایید.

https://www.androidpit.com/best-translation-apps-for-android

امروزه استفاده از اپلیکیشن ها بسیار متداول شده است. تلفن های هوشمند به ابزاری همه گیر تبدیل شده و تمامی افراد دارای یکی از نسخه های ان هستند. مرسوم بودن سیستم های عامل موبایل همانند Android و iOS نیز به این محبوبیت کمک کرده است. شرکتهای بزرگ فناوری جهان همچون گوگل و اپل با تبلیغات گسترده تلاش کرده اند سیستم های عامل موبایلی را گسترش دهند.

ابزارهای زبانی همچون اپلیکیشن های ترجمه بر روی موبایل ها به سادگی نصب شده و نیاز افراد را بر طرف می سازند. تصور کنید به عنوان یک ایرانی سفری به کشور چین داشته باشید و قصد انجام تجارت در آنجا را داشته باشید. در کنار استفاده از سرویسهای ترجمه شفاهی مرسوم همانند مترجم همراه، استفاده از ابزارهایی مانند همین پنج اپلیکیشن برتر ترجمه برای موبایل کارساز بوده و نیاز موقتی شما را برطرف خواهد کرد.

توسعه هوش مصنوعی به حد بوده است که حتی امروزه ابزارهای پوشیدنی Gadget های بسیار زیادی نیز این قابلیت ها را دارند. ساعت های هوشمند یکی از گجت هایی است که با قابلیت نصب اپلیکیشن های ترجمه می توانند به عنوان یک گجت پوشیدنی همیشه در دسترس بوده و نیاز افراد را در سفر و تجارت برطرف سازند.

هر چند همانطور که همیشه متذکر شده ایم ترجمه رایگان ماشین های ترجمه نمی تواند جایگزین کیفی مترجمین انسانی شود اما در استفاده های عادی و بسیار معمولی راهکار بدی نیستند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات