ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آزمون دکتری تخصصی Ph.D سال ۱۳۹۵ رشته ترجمه

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ساعت ۰۶:۵۲

به دلیل روشن سازی ابعاد رشته ترجمه و توجه بیشتر داوطلبان آزمون دکتری تخصصی Ph.D سال ۱۳۹۵ رشته ترجمه را در این بخش تشریح می نماییم. آزمون دکتری تخصصی Ph.D سال ۱۳۹۵ روز جمعه ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۴ به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می گردد.

ثبت نام این آزمون در دی ماه همین سال انجام شده است.آزمون دکتری تخصصی Ph.D در هفت گروه علوم انسانی،علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان برگزار خواهد شد.

شش زیر گروه اصلی زبان

زبان فرانسه با کد ۲۸۰۱

زبان روسی با کد ۲۸۰۲

زبان آلمانی با کد ۲۸۰۳

زبان انگلیسی با کد ۲۸۰۴

زبان شناسی همگانی  با کد ۲۸۰۵

فرهنگ و زبان های باستانی با کد ۲۸۰۶

در زیر گروه تخصصی زبان انگلیسی سه گرایش آموزش زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی و ترجمه به چشم می خورد.شرکت کنندگان بایستی در روز آزمون به سه دسته سئوالات پاسخ دهند.

  1. زبان انگلیسی (خاص)
  2. استعداد تحصیلی
  3. دروس تخصصی

در گرایش ترجمه این آزمون مشابه تمامی رشته های دیگر ضریب یک برای زبان انگلیسی، ضریب یک برای استعداد تحصیلی و همترازی چهار برای دروس تخصصی در نظر گرفته شده است.

موسسه عصر زبان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان عزیز این آزمون آمادگی جذب نفرات برتر را در قالب طرح های بورسیه خود دارد.علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی موسسه تماس حاصل فرمایند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات