ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه های رسمی خوزستان

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۰۷:۱۹

دارالترجمه های رسمی استان خوزستان

دارالترجمه های رسمی خوزستان را می توانید در این بخش مشاهده فرمایید. هموطنان ساکن در شهرهای این استان از جمله اهواز و آبادان می‎‌توانند از خدمات این مراکز در ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود استفاده نمایند.

ردیفشهرزبانشماره دارالترجمهمترجم رسمیشماره تماس
۱اهوازعربی۳۰۵علی فرطوسی*****
۲اهوازعربی۱۱۹۳محمد ناصری زاده*****
۳اهوازانگلیسی۷۹۹کریم لویمی مطلق*****
۴اهوازانگلیسی۱۱۹۹ماندانا نوری قلعه ناصری*****
۵اهوازعربی۱۲۳۵محمد رضازاده کاوری*****
۶اهوازانگلیسی۱۲۰۶فرشته اسدزادیان*****
۷اهوازانگلیسی
۷۵۴کبرا آقازری
*****
۸آبادانانگلیسی۱۱۶۴سهیل سعیدیان*****
۹اهوازانگلیسی۱۳۴۳بیژن خورشید طلب*****
۱۰اهوازانگلیسی۹۷۴روح اله عبداللهی*****
۱۱اهوازانگلیسی
۸۴عبدالکریم جودزاده*****
۱۲شادگانعربی
۴۰
سید کاظم محفوظی موسوی*****

دارالترجمه های رسمی استان خوزستان
استان خوزستان را شاید بتوان مهمترین استان کشور از حیث اقتصادی و اقلیمی دانست. این استان به دلیل وجود منابع بسیار غنی نفت و گاز محور اقتصاد ایران بوده و چرخ کشور بر حول آن می گردد. علاوه بر اینکه وسعتی در حدود ۶۵ هزار کیلومتر مربع دارد اما جمعیتی در حدود ۴.۸ میلیون نفر داشته که نیاز به دریافت ترجمه رسمی در آن بسیار فزاینده است. زبان بومی مردم این استان که مرکز آن را اهواز تشکیل می دهد عمدتاً فارسی و عربی است. به دلیل مراودات زیاد مردم این منطقه با کشورهای حوزه خلیج فارس و انجام مبادلات اقتصادی و خصوصاً دریانوردی زبان عربی در این منطقه رسمیت دارد. در بین دارالترجمه های اهواز و استان خوزستان علاوه بر زبان انگلیسی، زبان عربی نیز پوشش داده می شود. در حال حاضر بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس مانند امارات متحده عربی، کویت و قطر که روابط نزدیکی را با ایران دارند برای بخش ترجمه رسمی زبان عربی را مطالبه می کنند. ترجمه اسناد و مدارک به زبان عربی کار مراودات بازرگانی و تجاری مردم این منطقه و شرکتهای خارجی را آسان کرده است. علاوه بر اینها وجود بسیاری از دانشگاه های خارجی در مناطقی مانند دبی، ابوظبی و مسقط باعث شده تا دانشجویانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند از خدمات ترجمه رسمی انگلیسی در اهواز بهره مند شوند. مترجم سمی در اهواز در زبان انگلیسی به میزان کافی وجود داشته و هیچ نیازی به استفاده از دفاتر سایر استانها نیست.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات