ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه های رسمی استان خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۰۷:۲۵

دارالترجمه های رسمی استان خراسان جنوبی

دارالترجمه های رسمی استان خراسان جنوبی را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. کلیه اطلاعات مترجمان رسمی بیرجند و شهرستان‌های استان خراسان رضوی از سوی اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه صادر و بروز رسانی می‌گردد.

ردیفاستانشهرزبانشماره دارالترجمهمترجم رسمیشماره تماس
۱خراسان جنوبیبیرجندانگلیسی۱۰۵۴ابوالفضل مهرجو*****
۲خراسان جنوبیبیرجندانگلیسی۱۲۲۵محمدرضا رضاییان دلویی*****
۳خراسان جنوبیبیرجندانگلیسی۱۰۹۱محسن قاسمی حسین آباد*****
۴خراسان جنوبیبیرجندروسی۱۲۳۷سعید فنجانی*****
۵خراسان جنوبیبیرجندانگلیسی
۳۶۱
کاظم طوفانی نژاد
*****

شهروندان عزیز ساکن در کلیه شهرستان‌های استان خراسان جنوبی از جمله شهر بیرجند جهت ترجمه رسمی شناسنامه، ترجمه کارت ملی، اوزاق هویتی، اسناد ملکی، مدارک شغلی و … جهت تحصیل در خارج، مهاجرت، کار یا مروادات تجاری بایستی از خدمات دفاتر ترجمه مورد تائید قوه قضائیه استفاده نمایند. پس از ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود، می‌توانید تائید دادگستری و امور خارجه را دریافت کنید.


دارالترجمه های رسمی استان خراسان جنوبی
استان خراسان جنوبی به مرکزیت شهرستان بیرجند از استانهای تازه تاسیس کشور می باشد. این استان با مصوبه هیئت دولت در سال ۱۳۸۳ و با تفکیک استان خراسان بزرگ به سه استان تشکیل گردید. این استان در محور شرقی کشور و میان استانهای خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان واقع شده است. بیرجند از شهرهای بسیار کهن ایران بوده که پیشینه تاریخی زیادی دارد. وجود فرودگاه و دانشگاه های معتبر در این شهر آن را به شهری کاملاً دانشجویی تبدیل کرده است. یکی از اصلی ترین مشتریان دفاتر ترجمه رسمی در این شهر دانشجویانی می باشند که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور، استفاده از بورس تحصیلی و یا فرصت مطالعاتی در یکی از کشورهای انگلیسی زبان را دارند. برای اخذ پذیرش و امور مهاجرت اکثر کشورهای دنیا زبان انگلیسی را به عنوان یک زبان معیار پذیرفته و مدارک افراد را به صورت ترجمه رسمی با مهر قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می پذیرند. دانشجویی که قصد ادامه تحصیل دارد مدارکی همچون آخرین مدرک تحصیلی، کارنامه کلی، ریزنمرات، گواهی تائیدیه مدرک تحصیلی و مدارک شخصی خود را بایستی در یکی از دفتر ترجمه رسمی استان و در شهر بیرجند ترجمه نماید.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 2,00 out of 5)

نظرات