ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه های رسمی استان زنجان

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۰۷:۱۴

دارالترجمه های رسمی استان زنجان

دارالترجمه های رسمی استان زنجان را می توانید در این بخش مشاهده فرمایید. شهروندان ساکن در استان زنجان می‌توانند جهت ترجمه اسناد و مدارک رسمی خود به یکی از مترجمان رسمی قید شده در زیر مراجعه کنند. فهرست حاضر بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در سامانه اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه بروزسانی می‌شود.

ردیفشهرزبانشماره دارالترجمهمترجم رسمیشماره تماس
۱زنجانانگلیسی۱۲۷۶رسول مرادی جز*****
۲زنجانانگلیسی۱۳۶۱مهشید یوسف‌زاده*****
۳زنجان
انگلیسی
۱۳۱۵
فائزه آذرکیا*****

نکته مهم: پس از اینکه شهروندان ساکن در استان زنجان، تقاضای ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود را بر اساس فهرست بالا دادند، بایستی نسبت به تائید آن مدارک از سوی دادگستری و وزارت امور خارجه اقدام کنند که این کار توسط دفاتر ترجمه رسمی مستقر در استان زنجان انجام خواهد شد.


دارالترجمه های رسمی استان زنجان
استان زنجان یکی از استانهای محور مرکز غرب در ایران می باشد. این استان با استانهای گیلادن، هممدان، قزوین، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل همسایه است. زبان بومی مردم زنجام ترکی آذری است. به دلیل همجواری با استانهای آذری زبان طبعاً زبان مردم بایستی ترکی آذری باشد. این استان علاوه بر زبان ترکی آذری با استانهای که زبان کردی و زبان گیلکی در آنها مرسوم است همسایه می باشد. استان زنجان دارای بیش از یک میلیون نفر جمعیت می باشد و بخشی از آنها دانشجویان و فعالان علمی هستند. قوه قضائیه با برگزاری آزمون جذب مترجمان رسمی، برای این استان در گروه زبان انگلیسی و شاید بعدها سایر زبانها مترجم رسمی مورد تائید تعیین نموده است. دفتر ترجمه رسمی مستقر در شهر زنجان علاوه بر این شهرستان به سایر شهرستان ها نیز خدمات ارائه می کند. دانشگاه علوم پایه به عنوان یکی از دانشگاه های اصلی می تواند نیازهای بخش ترجمه اسناد و مدارک خود را از این دفتر تامین نماید. با استقرار دفتر ترجمه رسمی در زنجان عملاً دیگر نیازی به سفر به استانهای تهران و البرز از میان رفته و ساکنین آذری زبان این حوزه می توانند نیازهای خود را مرتفع نمایند.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات