ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه های رسمی استان همدان

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۰۶:۳۳

دارالترجمه های رسمی استان همدان

دارالترجمه های رسمی استان همدان را می توانید در این بخش مشاهده فرمایید. این جدول منطبق بر پروانه‌های صادره از سوی اداره کل امور اسناد و مترجمان رسمی قوه قضائیه بوده و به محض اعلام تغیرات جدید بروزرسانی انجام خواهد شد.

ردیفاستانشهرزبانشماره دارالترجمهمترجم رسمیشماره تماس
۱همدانهمدانانگلیسی
۱۱۸۹آرش مرادی*****
۲همدانهمدانانگلیسی
۱۳۴۱مهرات سماواتی*****
۳همدانهمدانفرانسوی۱۲۹۵حسن زختاره*****
۴همدانهمدانانگلیسی
۱۳۴۲سعید صفری*****
۵همدان
همدان
انگلیسی
۳۵۸
علیرضا رضوی کامران
*****
۶همداننهاوندانگلیسی
۱۱۶۷مراد سیف*****
۷همدان
همدان
انگلیسی
۷۷۹
حسن سودمندافشار*****

لازم به ذکر است، متقاضیان عزیز انجام ترجمه اسناد و مدارک شخصی، شغلی و اسناد در استان همدان بایستی پیش از مراجعه به دفاتر مربوطه از اصالت مترجم رسمی اطمینان کسب کرده و سپس اقدام نمایند. ساکنان شهرهای ملایر، تویسرکان، اسد آباد، کبودرآهنگ، تویسرکان و مواردی که در فهرست بالا وجود ندارد، بایستی به مرکز استان مراجعه داشته باشند؛ هر چند در صورت تمایل امکان سفارش ترجمه رسمی در سایر استان‌ها نیز وجود دارد.


دارالترجمه های رسمی استان همدان
استان همدان را تاریخی ترین استان ایران قلمداد می کنند. استان قروین تنوع بسیار زیادی در بخش زبانشناختی دارد به طوریکه زبانهای فارسی با لهجه قزوینی، زبان تاتی، ترکی آذری، کُردی، گیلکی، لری و تالشی نیز در این استان بین اهالی و ساکنان خاص تکلم می شود. دانشگاه های مختلفی نیز همانند دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دانشگاه آزاد باراجین نیز در این استان واقع شده است. قوه قضائیه جمهوری اسلامی به دلیل نیاز مردم و ساکنین به ترجمه رسمی در تمامی استانهای کشور بجزء موارد اندکی، اقدام به صدور مجوز راه اندازی دفتر ترجمه رسمی کرده است. مترجمان رسمی اسناد و مدارک در استان قزوین نیز برای ارائه خدمات حضور دارند. در حال حاضر تمرکز مترجمان در این استان بر زبان انگلیسی می باشد اما به دلیل نزدیکی این استان به مرکز کشور امکان استفاده از ترجمه زبانهای غیرانگلیسی به صورت مراجعه حضوری به تهران و استفاده از بستر فضای مجازی نیز فراهم می باشد. انجام ترجمه بر اساس نرخنامه مصوب و مهر کردن اوراق توسط قوه قضائیه و وزارت امور خارجه از دیگر کارهای این دفاتر می باشد.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 1,00 out of 5)

نظرات