ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه های رسمی استان کردستان

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۰۶:۵۸

دارالترجمه های رسمی استان کردستان

دارالترجمه های رسمی استان کردستان را می توانید در این بخش مشاهده فرمایید. این لیست بر اساس آخرین مجوزهای صادره از سوی قوه قضائیه بروزرسانی شده است. اطلاعات مندرج در فهرست مترجمان رسمی استان کردستان در شهرهای سنندج، قوره و دیواندره به طور کامل از سوی اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه بروزسانی می‌گردد.

ردیفشهرزبانشماره دارالترجمهمترجم رسمیشماره تماس
۱سنندجانگلیسی۱۰۰۳بهمن فلاح*****
۲سنندجانگلیسی۱۳۳۶علیرضا امجدی پور*****
۳قروهانگلیسی۱۳۳۵محمد مخدومی*****
۴سنندجانگلیسی
۵۰۷
پرویز احمدی
*****
۵سنندجانگلیسی۱۱۶۳سامان زلیخایی*****
۶سنندجانگلیسی۱۱۴۱نوید برادران همتی*****
۷سنندجانگلیسی۹۴۶نازنین شادمان*****
۸سنندجانگلیسی۱۱۰۶محمد زندی*****
۹سنندجکردی۸۸۵
امید حیدری*****
۱۰دیواندرهانگلیسی
کردی
۹۷۶/۱
۹۷۶/۲
کوروش عبدی*****
۱۱سنندجانگلیسی۲۶۴محمد صدیق منیعی*****
۱۲سنندجانگلیسی۱۳۲۰سیده آزاده غیاثیان*****

تذکر: جهت ترجمه کلیه اسناد و مدارک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، ترجمه رسمی مدرک تحصیلی، ریزنمرات و … بایستی صرفاً از خدمات دفاتر ترجمه رسمی مورد تائید در شهر سنندج، دارالترجمه رسمی قروه، دارالترجمه رسمی دیواندره استفاده نمود. تنها دفاتر مورد تائید قوه قضائیه خدمات ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه را ارائه می‌دهند.


دارالترجمه های رسمی استان کردستان
استان کردستان یکی از استانهای کُرد زبان در غرب ایران می باشد. این استان با کشور عرب زبان عراق و منطقه کُردنشین اقلیم کردستان عراق مرز مشترک بین المللی دارد. همجواری با استانهای آذری زبان مانند آذربایجان غربی و زنجان نیز تنوع زبانی در این منطقه را افزایش داده استو قوه قضائیه در بخش مترجمان رسمی برای رفع نیازهای هموطنان کُرد ساکن در استان کردستان اقدام به برگزاری آزمون جذب مترجمان رسمی قوه قضائیه کرده است. در این استان علاوه بر زبان انگلیسی، ترجمه رسمی کُردی نیز ارائه می گردد. هموطنان ساکن در کلیه شهرستانهای استان کردستان و حتی سایر شهرهای اطراف می توانند از ترجمه رسمی کردی اسناد و مدارک خود در این دفاتر استفاده نمایند. به دلیل وجود شرکتها و موسسات مختلف بین المللی در این استان تعداد دفاتر ترجمه رسمی در سنندج در مقایسه با جمعیت بسیار مطلوب و کافی است. علاوه بر آن ترجمه رسمی اسناد و مدارک کُردی نیز برای تبادلات سیاسی و اقتصادی با اقلیم کردستان عراق در استان کردستان ارائه می گردد. این استان از معدود استانهایی است که علاوه بر مرکز استان در شهرستان نیز خدمات ترجمه رسمی انگلیسی را دایر کرده است.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (No Ratings Yet)

نظرات