ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارالترجمه های رسمی استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ساعت ۰۶:۴۹

دارالترجمه های رسمی استان کرمانشاه

دارالترجمه های رسمی استان کرمانشاه را می توانید در این بخش مشاهده فرمایید. مطبق بر آخرین مجوزهای صادره از سوی قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران این لیست تنظیم شده است. تنها دفاتر موجود در فهرست زیر مجاز به ارائه خدمات ترجمه رسمی و دریافت تائیدهای لازم از قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای ایرانیان هستند.

ردیفشهرزبانشماره دارالترجمهمترجم رسمیشماره تماس
۱کرمانشاهکردی۱۲۰۷روشنک اکرمی*****
۲کرمانشاهانگلیسی۱۳۳۹محمد موفقی*****
۳کرمانشاهانگلیسی۹۷۹مسعود عزیزی‌نژاد*****
۴کرمانشاه
انگلیسی
۱۰۳۹
سعید مرادی*****
۵کرمانشاهانگلیسی۴۲۳رحیم رضاوندی*****
۶کرمانشاهانگلیسی۱۳۲۱محمد مرادی*****

دارالترجمه های رسمی استان کرمانشاه
استان کرمانشاه در بخش غربی ایران و در همسایگی کشور عراق قرار دارد. این استان با دیگر استان کُرد زبان ایران یعنی کردستان همسایه می باشد. مردم ساکن در کرمانشاه به زبانهای کُردی و ترکی آذری صحبت می کنند. زبان کُردی کرمانشاهی که از سوی مردم این منطقه صحبت می شود با کُردی سایر استانها متفاوت است. اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه از طریق روند جذب مترجم رسمی اقدام به برگزاری آزمون در این استان کرده و بعد از برگزاری آزمون کتبی، عملی و مصاحبه شفاهی، مترجم رسمی کرمانشاه تعیین شده است. هم اکنون و بر اساس آخرین اطلاعات و مجوزهای صادره لیست کامل دفاتر ترجمه رسمی استان کرمانشاه در بالا قرار دارد که به فراخور نیاز و با فراخوان جذب جدید از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به محض اطلاع مراجع ذی صلاح بروزرسانی خواهد شد. در صورتی که دانشجویان، اساتید دانشگاه و فعالان اقتصادی نیاز به ترجمه اسناد و مدارک خود به زبانهای غیرانگلیسی داشته باشند بایستی از دفاتر ترجمه رسمی کُردی و سایر زبانها در استانهای دیگر مانند کردستان استفاده نمایند. نرخ ترجمه در این استان کاملاً سراسری بوده و بدون هیچ گونه هزینه مازاد مطابق با نرخنامه مصوب دولتی اخذ خواهد شد.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 1,00 out of 5)

نظرات