ترجمه تضمینی با قیمت مناسب

×

موسسه عصر زبان-ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله،متن کتاب،ISI و مرکز زبان های خارجی

در این بخش می توانید آخرین اطلاعیه های موسسه را مطالعه نمایید. سامانه جامع ثبت سفارش آنلاین راه اندازی شد. امکان پرداخت آنلاین با تمامی کارت های عضو شتاب فراهم شد.

ترجمه تخصصی

موسسه عصر زبان

با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترجمه اختصاصی کتاب

تاریخ انتشار: 

به روز شده در تاریخ ۲۶ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۰۷

ترجمه اختصاصی کتاب

ترجمه اختصاصی کتاب برای تمامی فرهیختگان، دانشگاهیان، افراد و سازمانها نیازی مهم و اثرگذار خواهد بود. دانشگاهیان کشور  و نیازمندان کتاب، در طول تحصیل و پس از آن و در دوره تدریس، به فکر تامین منابع مورد نیاز آموزشی برای خود و سایر هموطنان هستند.

یکی از بهترین گزینه ها  ترجمه کتب خارجی به فارسی است که به جهت توسعه بسیار زیاد علم با منابع انگلیسی اکثر این ترجمه ها از زبان انگلیسی به فارسی صورت می گیرد، در نتیجه کلیه دانشجویان،اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ، پژوهشگران و علاقمندان به ترجمه و چاپ کتاب می توانند از این سرویس استفاده نمایند.این کار علاوه بر  اینکه باعث تقویت رزومه کاری و علمی می شود، می تواند منجر به تامین هزینه های مربوطه و کسب درآمد نیز گردد.


خدمات قابل ارائه:

کتاب های انتخاب شده برای ترجمه از طریق نمایشگاه های تخصصی کتاب در سراسر دنیا، معرفی اساتید، عناوین تازه ناشرین خارجی و تقاضای شخصی مشتری، انتخاب و وارد مرحله انجام کار می گردند. امکان اخذ مجوز از ناشر خارجی و تامین متن اصلی و خرید کتاب نیز پیش بینی شده است.

ترجمه اختصاصی به تمامی ۲۰ زبان تحت پوشش موسسه عصر زبان از جمله انگلیسی، عربی، روسی، چینی، اسپانیایی، فرانسوی و … وجود دارد.


جدول هزینه‌ها

💡 جدول هزینه ترجمه زبان انگلیسی

زبان ترجمهکیفیت ترجمههزینه (صفحه استاندارد)
انگلیسی به فارسیتضمینی۶۵ هزار تومان
فارسی به انگلیسیتضمینی۱۳۰ هزار تومان

💡 جدول هزینه ترجمه سایر زبانها

زبان ترجمهکیفیت ترجمههزینه (صفحه استاندارد)
عربی به فارسیتضمینی۷۵ هزار تومان
فرانسوی به فارسیتضمینی۷۵ هزار تومان
آلمانی به فارسیتضمینی۷۵ هزار تومان
ترکی استانبولی به فارسیتضمینی۷۵ هزار تومان
ترکی آذری به فارسیتضمینی۷۵ هزار تومان
روسی به فارسیتضمینی۷۵ هزار تومان
ارمنی به فارسیتضمینی۷۵ هزار تومان
اسپانیایی به فارسیتضمینی۸۵ هزار تومان
ایتالیایی به فارسیتضمینی۸۵ هزار تومان
کردی به فارسیتضمینی۸۵ هزار تومان
چینی به فارسیتضمینی۱۰۰ هزار تومان
کره‌ای به فارسیتضمینی۱۰۰ هزار تومان
ژاپنی به فارسیتضمینی۱۰۰ هزار تومان
اردو به فارسیتضمینی۱۰۰ هزار تومان
مجاری به فارسیتضمینی۱۰۰ هزار تومان
سوئدی به فارسیتضمینی۱۰۰ هزار تومان
هلندی به فارسیتضمینی۱۰۰ هزار تومان
تاجیکی به فارسیتضمینی ۱۰۰ هزار تومان
لهستانی به فارسیتضمینی۱۰۰ هزار تومان

روش ثبت سفارش

جهت برآورد هزینه ترجمه کتاب خود بایستی بر روی دکمه زیر کلیک کنید. در سامانه سفارشات عصر زبان در بخش خدمات ترجمه تخصصی فایل خود را بارگذاری کنید. همکاران ما بلافاصله پس از دریافت فایل فاکتور حاوی زمان آماده سازی و هزینه را برای شما ارسال خواهند کرد. در صورتی که فایل کتاب خود را در اختیار ندارید بایستی جهت هماهنگی و اخذ مشاوره رایگان به صفحه واحد پشتیبانی مشتریان مراجعه کنید.


حفظ مالکیت معنوی کتاب ترجمه شده:  در روند ترجمه اختصاصی کتاب، فردی بجزء سفارش دهنده و مسئول پرونده از ماهیت و محتوای کتاب هیچ گونه اطلاعی نخواهد داشت. جهت حفظ بالاترین سطح کیفی، امور ترجمه کتاب و مجلات در واحد چاپ و نشر عصر زبان انجام خواهد شد. در طول ترجمه، متن اصلی و ترجمه شده ،طبق الگوریتم های کدینگ ایمن سازی می گردد. در صورت تمایل کلیه امور اخذ مجوزات، پروسه اداری و امور فیزیکی توسط موسسه انجام می پذیرد. نام سفارش دهنده به عنوان صاحب اثر بر روی جلد کتاب درج خواهد شد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
خیلی بدبدمتوسطخوبعالی (1 votes, average: 5,00 out of 5)

نظرات